fbpx

Egy kicsit rólam

Rólam

Mint azt sokan biztosan tudjátok, gyerekkorom óta a motorok megszállottja vagyok, az első robogómat 9 évesen kaptam édesapámtól.

Hamar magával ragadott a szenvedély, gyakorlatilag nem volt 2 olyan év, amikor csak egy motorom lett volna, 12 éves korom körül már robogókat kezdtem otthon tuningolni, és ezekkel pályázni is kijártam, ezek voltak az első pályázások, amik nagyon könnyen beszippantják az embert. Hibátlan aszfalt, baromi jó tapadás, és ha elcsúszol, akkor se a szembesávba találod magad.

Az ezt követő években majdnemhogy köbcentinként végigjártam a szamárlétrát….Yamaha Aerox, Cagiva Mito, Aprilia RS125, Ninja 400, GSX-R-ek….és még sokáig tudnám írni őket.

A motorozás számomra az első perctől a kikapcsolódást és az élvezetek hajkurászását jelentette, ilyenkor nincs ideje az embernek másra figyelni, csakis arra ami előtte van, és amit éppen csinál. Ez nem az a hobbi, ami közben máson járhat a fejed, ha nem koncentrálsz 100%-ban arra amit csinálsz és ahogyan csinálod, akkor nagyon hamar jönnek az intő jelek.

A kanyarvadász pro online training ezeknek a tapasztalatoknak és a folyamatos önfejlesztésnek az összessége/eredménye, melyeket egy  olyan, könnyen feldolgozható és 21.századi formába szerettem volna elkészíteni, ami bárki számára elérhető, és biztosan tudom róla, hogy egy komolyabb haladó szintig rengeteget tanulhat belőle aki egy jobb motoros szeretne lenni.

A gyakorlati képzéssel kiegészített online anyagot akkor ajánlom, ha szeretnél visszajelzést kapni arról amit csinálsz, és szeretnél 4 óra alatt brutál sokat fejlődni:)

Utóbbit a tréning résztvevőinek visszajelzései alapján merem kijelenteni, akik közül sokan konkrétan a sikeres kresz vizsgájuk másnapján jöttek el hozzám, és sokan pedig már 15-20 év aktív vagy kevésbé aktív motorozás után döntöttek úgy, hogy eljönnek egy alkalomra.

Ez fiatalabb koromban velem is így volt. Feszegettem a határokat, nem halgattam mások tanácsaira, és ennek a következtében egy kezemen már nem is tudnám megszámolni az eséseimet utcán és pályán.

Alapvetően ezek ébresztettek rá arra, hogy legyek tudatosabb, legyek tökéletesen tisztában azzal, hogy mi működik, és mi nem. Mi van, ha ezt csinálom, és mi történik, ha kicsit máshogy csinálom. 16-17 éves koromtól tudatosan foglalkoztam ezekkel a kérdésekkel, miközben napi szinten motoroztam akkor még suliba, később munkába, hétvégente a Mátrába, vagy valahova máshova az országban.

Amikor 2019-ben elindítottam a YouTube csatornámat, akkor eleinte csak szerettem volna a motoros kalandjaimból és a megszerzett tudásból átadni. Közben tulajdonképpen úgy alakult a csatorna, ahogy változott az életem. Vagyis amikor teljes mértékben pályamotorozásra váltottam, akkor csak pályázós videók voltak, amikor pedig elkezdett hiányozni a kalandozás és túrázás, akkor ez ilyen tartalmat kerültek előtérbe. Jelenleg egy BMW F800GS túraenduróm és egy Honda CBR500R pályamotorom van, tehát per pillanat mindkét vonalat viszem amennyi egyikből-másikból belefér az időmbe.

©2022. kanyarkepzes.hu. Minden jog fenntartva

Designed by Extrabold